vineri, 27 mai 2011

Produse biologice de la Manastirea Nera
















Hristos a inviat!



Am primit pe adresa postei noastre electronice mesajul pe care il voi posta mai jos. Este vorba de produsele biologice pe care maicile de la Manastirea Nera le realizeaza cu dragoste si multa munca. Din fericire, pot sa va spun ca sint produse de calitate, deoarece le-am folosit de mai multa vreme. Deci, va recomand magazinul maicilor cu drag. De asemenea, daca aveti drum prin Caras Severin si Cheile Nerei, trebuie neaparat sa intrati si la Manastirea Nera, una dintre cele mai "ortodoxe" manastiri din cite am vazut eu in tara noastra. Multumim celui care ne-a semnalat acest magazin biologic. Iata mesajul:



Doamne, ajută!


Manastirea Nera este asezata in mijlocul naturii pe malul raului Nera (Sasca Montana), in judetul Caras Severin.

Maicile de aici, in numar de peste patruzeci, imbina viata duhovniceasca cu indeletniciri ca apicultura, cultivarea plantelor medicinale si prelucrarea lor.

Anul trecut a fost finalizat laboratorul de productie, fiecare produs avand certificat de conformitate.

Fata de alte produse similare diferenta este data de concentratia semnificativa de extract natural de plante din compozotia produsului finit.

Printre produsele ce pot fi achiziționate menționam: Gem, Miere, Oţet, Sirop, Bitter, Tinctură, Ulei, Ceai, Unguent, Săpun. Pentru mai multe detalii vizitați categoriile produselor: http://www.sinaxa.net/trupsisuflet/index.php?route=common/home
Comenzile ce conțin produse de la Mănăstirea Nera se onorează în București și Sibiu, fără taxe suplimentare. Pentru a putea acoperi costurile de transport, comanda minima este de 25 ron.

Pentru comenzi in țară, taxele percepute de curier sunt:

•8 lei taxă de ramburs
•1% din valoarea coletului
•50 bani pe kilogram

Pentru localitățile aflate în afara orașelor mari se percepe suplimentar o taxă de 75 de bani pe kilometru, numai în direcția dus.

Veți fi contactați înainte de expedierea coletului pentru a vă comunica costurile transportului, coletul urmând a fi expediat numai cu acceptul dumneavoastră.


SINAXA

www.sinaxa.net

0768 10 95 07

Sa aveti pace in inima si ,,Lucrati cu intelepciune’’!

6 comentarii:

MariaM spunea...

Buna seara. Cautand un articol mai vechi cu google, am gasit un blog plin de posturi interesante si ortodoxe al unei preotese de aici din Grecia ce dupa nume cred ca este romanca pentru ca aici Crina nu este intalnit des.Una din postari este chiar asa: Ganduri despre preoteasa si rolul sau.M-am gandit imediat cat de frumos si de diferit este pusa problema fata de regulile punctuale de indeplinit ce le citisem mai demult intr-un alt articol aici.Poate daca vrea, il poate trece si in romana aici pe site .(personal nu ii cunosc , stam foarte departe)
Aici :
http://orthodoxigynaika.blogspot.com/2010/10/blog-post_30.html

preoteasa Eufemia spunea...

Hristos a inviat!
MariaM draga, tocmai zilele acestea a gasit si Andreea-Tatiana acest articol. Ea l-a tradus in romana prin filiera engleza. Am stabilit impreuna cu ea sa ma uit pe varianta in limba greaca si sa vad daca ceea ce a tradus ea este bine. Daca vrei si daca poti, ti-as fi recunoscatoare, daca ne-ai scrie pe adresa noastra de posta electronica pentru ca sa iti trimit varianta Andreei-Tatiana si sa vezi si tu daca concorda cu originalul. Multumesc si astept un raspuns pozitiv din partea ta :-)
Da, si eu sint de acord ca in Grecia numele de Crina nu e des intilnit. Eu nu l-am intilnit deloc. Deci, cu siguranta, prezbitera Crina Elena este o romanca de-a noastra :-)
Noapte cu inger de pace!

Andreea Tatiana spunea...

:) ce frumos! cat de minunat ne strange Hristos impreuna...zilele acestea incerc sa tremin textul..v-am mai trimis ceva pe e-mail..va imbratisez! numai bine! bucurie!

Anonim spunea...

Doamne ajuta!
Imi puteti da va rog adresa de e Mail de la manastirea Nera? As vrea foarte mult sa iau contact acolo!

Slujirea preotesei spunea...

Doamne ajută!
Adresa pe care o am este:
nera.manastire@gmail.com
Sănătate, post bun şi bucurii!
preoteasa Eufemia

Anonim spunea...

Doamne ajuta!
Multumesc din tot sufletul petru ajutor.
Va doresc sanatate , bucurii si numai bine