miercuri, 18 martie 2009

modele de reverende pentru preoţi la Athos Collection



Dragele mele surori întru slujire,

Vreau să vă prezint modele de reverende preoţeşti de la firma Athos Collection din Iaşi.
Nu o fac pentru a promova această firmă, ci pur şi simplu din dorinţa de a vă ajuta şi de a vă fi de folos cu această informaţie. Este primăvară şi se apropie Învierea Domnului nostru Iisus Hristos. Poate aveţi nevoie să cumpăraţi o nouă reverendă pentru părintele vostru, aşa cum este cazul meu :)

Eu am mai cumpărat reverende şi rase de aici. Şi au rezistat bine în timp, atît în ceea ce priveşte calitatea materialului, cît şi în ceea ce priveşte culoarea.
Dacă luaţi măsurile bine, comanda se poate face pe internet sau prin telefon.

O zi cu pace şi bucurie!
preoteasa Eufemia


reverendă - model grecesc

rasa pentru modelul grecesc


reverendă - model românesc

vesta pentru modelul românesc



Sursa fotografii: AthosCollection

6 comentarii:

Unknown spunea...

Intr-adevar foarte frumoase,noi am facut mereu la maicile de la Manastirea Dragomirna care au o mana de aur...

preoteasa Eufemia spunea...

Multumesc si eu de informatie. Ai putea, te rog, sa ne spui cum pot fi contactate maicile de la Dragomirna si daca ceea ce comanzi poate fi trimis prin posta?
Chiar ma gindeam ca ar fi bine sa facem un fel de baza de date cu firmele sau manastirile care se ocupa cu vestminte si reverende, ca sa ne ajutam unele pe celelalte. Post bun si imbratisare cu bucurie!

Natalia spunea...

Bunica mea draga a cusut o viata intreaga si cred ca a imbracat zeci, daca nu cumva sute de preoti, si cu vesminte si cu reverenda. Acum nu mai poate lucra, dar a apucat sa ii faca si parintelui meu vreo doua, sunt minunate.
Acum vreo doi ani insa, cand am vrut o reverenda subtire, de vara, am fost indrumati catre maicile de la Manastirea Nasterea Maicii Domnului - com. Nocrich-Hârtibaci, jud. Sibiu. Este la vreo 25 de km de Sibiu, pe drumul spre Agninta. Noi am fost foarte multumiti.
Daca intereseaza pe cineva, am gasit pe site-ul mitropoliei si doua nr. de tel.: 0269.582134, mob. 0740.697450

Natalia spunea...

Agnita, nu Agninta, scuzati :)

Unknown spunea...

Noi mergem la Manastire,pentru ca nu ne despart decat vreo 60 de km si ele iau masurile,au tot felul de materiale,fac si vesminte deosebite...cand vom merge sa luam niste vesminte am sa ma interesez de ce m-ati intrebat..

Andreea Tatiana spunea...

Doamne ajuta! Noua ne-au folosit si aceste site-uri http://vesminte-mithra.ro/catalog-vesminte-bisericesti/
http://www.maryhit.com/

dar cel mai mult imi plac vesmintele de aici
http://www.vesminte.ro/