miercuri, 26 decembrie 2018


Dragile mele,

Nașterea lui Hristos să vă aducă sănătate, bucurii și bună-voire!

Poate, în aceste zile sfinte, aveți mai mult timp pentru lectură.
De aceea, postez mai jos cartea scrisă de Părintele arhimandrit Sofronie - Scrisori către familia protoiereului Boris Stark, o carte cu multe sfaturi și multă dragoste pentru orice familie de preot.

https://sfantulsiluan.wordpress.com/2016/02/02/arhimandritul-sofronie-scrisori-catre-familia-protoiereului-boris-stark/

”Nașterea lui Hristos, 1960-1961
(Cea dintâi scrisoare a Părintelui Sofronie din Anglia. Trecând, cu binecuvântarea Preafericitului Patriarh Alexei I în jurisdicția Patriarhiei Ecumenice, el a întemeiat la vreo 90 de kilometri de Londra Mănăstirea Sfântului Ioan Înainte-Mergătorul.)

Dragă părinte, matușka, Vera, Mișa și Kolia...
Mi-e dor de voi. a trecut o vecinicie de când nu v-am mai văzut.
Vă trimit urările mele de Nașterea Domnului, dragostea mea, cele mai bune doriri și vă am necontenit în amintire. Și toate acestea sunt prea puțin. Știu că dragostea nu se mulțumește niciodată, totdeauna vrea tot mai mult. Credem cu toții că este cu putință să vină și acel mai mult. Iar această nădejde ne dă puteri să răbdăm lipsurile întregii vieți.

De mult nu mai am vești de la voi. Unde sunteți, cum sunteți?

Eu, slavă Domnului, m-am rânduit minunat. Împrejur este o mare liniște. Natura pe jumătate adormită se luptă cu moartea, dar nu așa ca în Nordul îndepărtat. Sunt încă multe frunze verzi. Mai ales dafinii rezistă la toate frigurile, ploile și vânturile. Sute de vrăbii se cuibăresc în ei, și sunt vesele chiar și în zilele reci. Mai departe este pustiu - un orizont larg, iar și mai departe, marea. O minunăție. Și asta, în zilele noastre!
Rugați-vă pentru mine, precum și eu totdeauna mă rog pentru voi. Fie ca rugăciunea să înlocuiască despărțirea și depărtarea.

Cel care vă iubește ca și mai nainte din tot sufletul, Al vostru, Tati.”






Niciun comentariu: